esere isim bulamadık, gereği de yok




yazamadığım birkaç satır,
susturamadığım arsız türkçesi dilimin.
söz gelimi
gidişinden bahsetmek sevgilinin
ve biraz
kanayan yanlarından yaraların
ağrısı
geceyi ağırtarak ağlayan neşteri düşmüş tırnaklarım.
biten cümlelerin ardından alınan birkaç nefes
ve
yine bitenlerin ardından alınan ders
söyle
hangi yoklamanın kaçağındadır farz
hangi aldatan almış başına aklını
hangi aldanan kaç düşmüş en az.
beni bırak
beni duy, yalnız
anlamayı sözde bıraktığın artık yemek
ben kendimi tabağın kenarında sıyırmış
içimde bir savaşı veren çatal bıçak.
oturup yıkandım kaç bayram
çocukların avuçlarından öptüğüm saf,
yüzü ahına bulanmış nasır sarması günahların
söyleyin
kaç gecedir takıldı aklınıza harman olup tıkanan nefesim,
nefsini öldüremeyenlerden sebep !
ah nasıl titredi ellerim
öldürdüm dişlerimden akan mezarlığı
artık
kimsenin arkasından konuşamayacak kadar suskunum
kimse de
kimsenin
yüzüne karşı sahici değil konuşurken.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EN SON

gelirken ağustos giderken şubat