ezberimde kalan tek onun yeri




benim senden aldığım bir yara
benim senden koparamadığım bir çığlık
benim senin yolundan akan kanım
nasıl kızgınım tanrıya,
içimde kaynama noktasını geçmiş demir
gözlerimin altından akıp giden lavlar
merak etmeyin yanmadım kimsenin aşkına.
ama
kızgınım
kendime.
sokaklarını bilmediğim bir kentte yalnızım
ve insan
ezberinde kalan yerde güvenli hisseder kendini
ezberimde onun yeri
ama biliyorum
bir köpek gibi çıkarmış annem rahminden beni
her yanım
her tarafım
herbir köşem gider yolu bu şehrin.
öfkeli ve alçak düşen sarhoşluktayım
o kadar kızgınım ki
bakmayın bana sakın
bildiğim tek yol bu.
insan ölümün bile güvenle gelmesini ister
ve
katil aynı bıçakla kaçını öldürmüştür
gereksiz detaydır.
ben
yine en iyi onun ellerinde ölürüm
kızgınım
ama
ezberimde kalan tek onun yeri.

-rıza çelik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

esere isim bulamadık, gereği de yok

EN SON

gelirken ağustos giderken şubat